Kollektsioon “Groovy”

Resort 2025

Oma naiseliku elegantsi ja aeglasele moele pühendumise poolest tuntud ALEXANDERLING moebränd esitleb oma 2025. aasta kuurortkollektsiooni "Groovy" ajaloolises Hedon Spa & Hotellis laupäeval, 14. juunil õhtusöök-kontsertiga.

“Kuuekümnendate vabadusest ja iga inimese soovist olla üksikindiviid inspireeritud kollektsioon räägib enesekindlusest ja selles kõlavas rahulikust jõust,” jagab moekunstnik Anu Ling. "Me räägime naistest, kes liiguvad eesmärgipäraselt, aga hapralt naiselikult ning kes hindavad kvaliteeti kogu selle müra-kära asemel, mis saadab maailma tänasel päeval. See on soov olla parem, aga ka endaga üha rohkem rahul igapäevaselt. Just see ongi see tunnetus, mida soovin kanda edasi oma loodud rõivastele ja anda ka klientidele.” Selle kõige jagamiseks, on ALEXANDERLING kasutamas kuurordikollektsiooni esitluse jaoks üha rohkem kangaid, mõeldes just kvaliteedile ja pikaajalisusele, nagu satiinsiid, broderiipits, puuvill ja viskoostrikotaaž, mis samal ajal tunduksid suvesoojuses jahutavana ja kehapaitavana.

See on suuresti kontrastidele rõhuv kollektsioon: must ja valge värvimäng, mida siin-seal saadavad punarusked-kaneelised toonid ja moekunstniku pikaaegne lemmik: fuksia. Lõigetes ja komplekte stiliseerides kandub vastanduvus uuesti: rikkaliku pärlipitsiga külvatud seelikud, mis on kombineeritud pehmete kukkuvate T-särkide ja dressipluusidega; vabaajapüksid sobitatud rätsepatööna valminud struktuurse pintsakuga. See on tõesti pisut teistmoodi rõivaste kandmise viis, mida ALEXANDERLING viljeleb, samal ajal mõttes kandes sõnumit edasi, kuidas olla lõõgastunult elegantne ning tuletades meelde kuuekümnendate mõtteviisi, mida kannab kollektsiooninimigi edasi.

Väikestele detailidele ja ülimale rätsepakvaliteedile keskendumisel saab „Groovy” kollektsioonitoodetest enamat kui hooajaline kuurortkollektsioon – see on kureeritud riidekapp naistele, kes hindavad ajas kestvaid rõivaid ja individuaalmoemaja personaalsust. Hedon Spa & Hotel ajaloolisel foonil toimuv suvine hooajaavapidu peegeldabki brändi pühendumust teadlikule elule ja ilule ning seda just seestpoolt.