Disainer ammutas uue kollektsiooni loomisel inspiratsiooni lihtsast Eesti maaelust, koketselt naljatledes 20 aasta tagusele Ameerika tõsielusarjale viidates, teisalt aga rõhudes traditsioonide hoidmisele ja jätkusuutlikkusele. Nii nagu kodumaine toidutootmine baseerub looduslähedusel, traditsioonidel ja aastasadade jooksul kogutud tarkusel, on kollektsiooni vundament kohalik kvaliteetne oskus- ja käsitöö, mis toob esile rõivaste ilu oma lihtsuses ja kauniduses.
Kollektsiooni värvigamma (alustades naljakalt ulaka lehmamustrilise tvillsiidiga) flirdib kandjaga alexanderlingilikult, samas viidates disaineri laiaulatuslike käsitööoskuste repertuaaris maalähedusele. Tähelepanu osutatakse valitud jalatsitest kuni peenekoeliste ripsipaelte kasutuseni revääridel, tasku servadel ja vöödel.
ALEXANDERLING võtab kollektsiooniga kokku sügishooaja trendid – vesihall, helesinine, kohvipruun ja ajatu must. Karmid tekstuurid villaste voodrita mantlite näol on sobitatud läbipaistvuse ja pitsiga, moodustades kollektsiooni, mis on meisterlikult tasakaalustatud klassikaliste lõigete ja hetkemoe trendide vahel nii, et üldnägemus mõjub veetlevalt soliidselt. Ja seda kõike kandsid võrgutavalt lavale logoga kalossides flirtivalt kõndivad modellid, kes käruga (millest sai maitsta ka esirida) Saidafarmiga koostöös toodetud astelpajujogurtipudelite koormat enda ette lükates.






